Latest Movie :

Mea Culpa 2014 – Vina mea online subtitrat HD – filme online

Naratiune scurta a filmului Mea Culpa 2014 subtitrat HD:vina mea 2014 online hd subtitrat Actiunea filmului se invarte in jurul a 2 politisti din franta care sarbatoresc incheierea ultimei lor misiuni. In timp ce acestia se indreapta spre casa ei fac un accident in care este omorat un copil. Unul dintre cei doi, si anume Simon este vinovat si fiind beat la volan isi pierde tot, familia, slujba, etc. Dupa 6 ani el incepe sa fie ingrijorat de faptul ca i se va interzice scurtele vizite la copilul, el are ghinionul sa afle ca fiul sau a devenit martor in altercatiile dintre mafioti. Fiind un tata responsabil acesta este gata sa sacrifice totul pentru siguranta copilului sau. Urmareste filmul Vina mea 2014 online subtitrat in limba romana in format HD sau DivX pe unul din serverele de mai jos : Server 1 Partea 1 – Full Film – Mea Culpa online subtitrat HD Server 1 Partea 2 - Full Film – Mea Culpa online HD subtitrat
Share this article :

Trimiteți un comentariu

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filme Alese HD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger